onsdag den 7. december 2011

Alle disse forbrugs-dage...

Alle disse dage uden kagedreng eller gå-på-mod. Der skræves skråt, som i en lystig Bilka-romance fuld af båthorn og selvglad klydevals. Polka er kun en leg med dum-dum kugler i løs vægt, - helst uden Joakim Fuckfjæs. Drømmer jeg eller er jeg på kontanthjælp? Lad os skrue op for vor tids frelse forbrugsknappen, giv den gas og indtag kontinenter af inkontinens. Det skal slet ikke være noget gamle og børn har til fælles.

Hvorfor forbinder jeg tidens livsstilsprogrammer med overdrev...  ekstravagance... hmmm... det forekommer mig at være besynderligt og trist at mennesker i åbenlys velstand benytter deres fortrin til at drive det... helt ud i hampen og endda lokke med ophobningen af genstande i deres liv på nationalt TV. Hvad er det som skulle være godt eller interessant - nogle indretningstips? Takker, hurra!

Hmmmm, jeg er blot lidt gnaven i dag :-)
#Her indsat FB Like Button Info
#Her slutter indsat FB Like Button Info